Médiaajánlat

Miért hirdessen televíziónkban? Mert a televíziós reklámok a legeredményesebb reklámok.
A nézők - 49%-a szerint a leghitelesebbek. - 78%-a szerint a legjobban ezek kötik le a célközönséget. - 79%-a szerint ezek bírnak a legnagyobb befolyással - 68%-a szerint ez a legmeggyőzőbb reklámforma.
A felnőtt lakosság sokkal több időt tölt a televízióval, mint bármelyik más médiummal.
Televízió: 237 perc Internet: 99 perc Rádió: 98 perc Napilapok: 27 perc Magazinok: 17 perc
A felnőtt lakosság nagy része a televízió segítségével ismerkedik meg az új termékekkel.
Forrás: TVB, Nielsen Media Research Custom Survey 2008
Válassza a legjobban teljesítő médiumot. Válassza a televíziót. Válasszon minket. Megtérülünk

CsatolmányMéret
PDF ikon Médiajaánlat240.5 KB

Kapcsolódó cikkeink

Fidesz: Józsa István cége jelentős paksi megrendeléshez jutott korábban

Az MSZP energiapolitikusának, Józsa Istvánnak a cége 6,6 milliárd forintnyi megrendelést kapott a Paksi Atomerőműtől 2000 és 2010 között - hívta fel a figyelmet a fideszes Balla György hétfőn, aki szerint vizsgálatot érdemelne, hogyan juthatott egy akkori kormánypárti...

Kétszer támadtak a szuhogyi rablók (Edelény Rk. – B-A-Z. MRFK) Egy szuhogyi férfire kétszer támadtak rá otthonában.

2021. január 16., szombat, Gusztáv