Médiaajánlat

Miért hirdessen televíziónkban? Mert a televíziós reklámok a legeredményesebb reklámok.
A nézők - 49%-a szerint a leghitelesebbek. - 78%-a szerint a legjobban ezek kötik le a célközönséget. - 79%-a szerint ezek bírnak a legnagyobb befolyással - 68%-a szerint ez a legmeggyőzőbb reklámforma.
A felnőtt lakosság sokkal több időt tölt a televízióval, mint bármelyik más médiummal.
Televízió: 237 perc Internet: 99 perc Rádió: 98 perc Napilapok: 27 perc Magazinok: 17 perc
A felnőtt lakosság nagy része a televízió segítségével ismerkedik meg az új termékekkel.
Forrás: TVB, Nielsen Media Research Custom Survey 2008
Válassza a legjobban teljesítő médiumot. Válassza a televíziót. Válasszon minket. Megtérülünk

CsatolmányMéret
PDF ikon Médiajaánlat240.5 KB

Kapcsolódó cikkeink

A leggyakoribb szívritmuszavar, amelynek szövődményei súlyos, életveszélyes állapotot jelenthetnek, nem ritkán bőséges alkoholfogyasztás következtében kezdődik.

hirado.hu

Nemcsak a diákok, az iskolaőrök is elkezdték az új tanévet. Összesen 423 helyen álltak szolgálatba azokban az intézményekben, amelyek ezt kifejezetten kérték. Több hetes képzés után 131 nő és 373 férfi tett sikeres záróvizsgát. ...

60 ezren az utolsó két munkanapon váltanak

Az előző évek statisztikái alapján mintegy 60 ezer autós csütörtökön és pénteken dönt arról, hogy lecseréli kötelező gépjármű-felelősségbiztosítását (kgfb).

2020. szeptember 24., csütörtök, Gellért,Mercédesz